خدمات دکوراسیون طلافروشی گروه دکور IPG، با داشتن 15 سال سابقه و تجربه در زمینهی طراحی دکوراسیون داخلی، آماده ارائهی مشاوره و طراحی برای طراحی و بازسازی طلافروشی شما عزیزان است. مبلمان و صندلی های راحتی برای نشستن مشتریان ضروری هستند. با استفاده از آینههای دیواری و نمای شیشهای خواهید توانست این انعکاس را چندین برابر کنید و مشتریان را به سمت مغازهی جواهرفروشی خود بکشانید. استفاده از آینههای لوکس از دیگر ترفند هایی است که فضا را بزرگتر نشان خواهد داد. پس طراحی و تمیزی مغازه با ویترین خاص که طلاها را به خوبی نمایش بدهد باید اولویت شما در این کسب و کار لوکس باشد. صنف طلا فروشی به دلیل حساسیت شغلی بالایی که دارد، برای طراحی دکوراسیون لازم است که تیم حرفه ای طراحی دکوراسیون داخلی در اصفهان با رعایت تمام نکات مهم طراحی را انجام بدهد.
مثلاً NDK در طراحی دکوراسیون طلا فروش نیاوران سعی کرده از رنگ گلد به صورت یک دست در فضا استفاده نماید. دومین مورد توجه به قسمت ورودی مغازه میباشد برای این که مشتری تمایل به وجود به مغازه داشته باشد بهتر است ورودی جذابی تهیه طراحی کنید برای این کار بهتر است از نورپردازی های مختلفی استفاده کند و سعی کنید درب مغازه باز باشد و یا شیشههای آن طوری باشند که تا حدودی داخل مغازه قابل رؤیت باشد. اولین تصویر، تصویر نمای ورودی ساختمان فروشگاه معروف بولگاری است. استفاده از دوربین های مدار بسته از اولین اقدامات برای افزایش امنیت در طراحی مغازه طلا فروشی است که در طراحی داخلی مغازه طلا فروشی حتما باید به آن توجه کرد. برای آنکه بتوانید لوگویی حرفهای و منحصر به فرد برای برند طلا فروشی خود داشته باشید حتما باید از طراحان و متخصصان این حوزه کمک بگیرید تا لوگویی خاص و جذاب برای کسب و کار خود طراحی کنید. نور پردازی باعث می شود تا جزییات هر مدل از پشت ویترین های شیشه ای و از جهات مختلف به خوبی مشخص باشد و دیگر لازم نباشد تا حتما آن را در دسترس مشتری قرار دهید.
رنگ بنفش، رنگی است که به خوبی با اکثر جواهرات کنتراست دارد و از طرف دیگر، رنگی باشکوه و متمایز کننده است. طراحی لوگو جواهرات دارای برخی اصول اولیه و مهمی است که در زمان طراحی و یا سفارش لوگو باید به آنها توجه داشته باشید. بساز و بچین به شما پیشنهاد میکند با توجه به محصولاتی که دارید، شیک ترین و بروزترین دیزاین را برای ویترین مغازه خود طراحی کنید. گالری طلا ساعتچی کیا گالری دزاشیب، گالری جواهریان و گالری جدید علی دایی و همسرش هم از شیک ترین و بهترین طلافروشی های تهران هستند. اما چه موضوعاتی را می توانیم برای آن که طراحی داخلی جواهر فروشی را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم، مدنظر قرار داده و با توجه به آن ها یک جواهر فروشی را از لحاظ داخلی، طراحی کنیم. چه چیزی باعث موفقیت این طرح های جواهرفروشی می شود؟
برای راحتی مشتریان و اینکه احساس کنند به جای خرید به یک هتل لوکس آمدهاند که قرار است با خیال راحت به تماشای جواهرات ارزنده بنشینند، بهتر است از مبلمانها و یا صندلیهای راحتی با رنگ خاص و زیبا استفاده کنید. قفسه های شیشه ایی ویترین جواهرات در داخل دیوار ها تعبیه شده اند. و از طریق این دیوار شیشه ایی دسترسی به مکان های خصوصی بیشتر برای جلسات و مشاوره با مشتریان و یا برای مشتریان اختصاص فراهم شده است. مشتریان باید احساس کنند که برندها به آنها اعتماد دارند. این سنگها نیز همانند سرامیکها درجه بندی دارند و به درجههای یک و دو تقسیم بندی می شوند که تنها مغایرت موجود در آنها را می توان به یکدست بودن سنگها اشاره کرد. ممکن است در نگاه نخست، استفاده از نورهای آفتابی در بخش نورپردازی ویترینهای موجود در فروشگاههای طلافروشی، سبب درخشش و با ارزش شدن الماسهای درون ویترین شود. شما میتوانید از طرح های موجود در سایت یا طرح های مورد نظر خودتون به عنوان ایده اولیه برای اجرای پروژه با زیگ دکور کمک بگیرید . شما هم میتوانید از یک طراحی و معمار داخلی بخواهید تا طرح مناسب دکور مغازه شما را طراحی کند یا خودتان دست بکار شوید و با مشاهده نمونه تصاویری از دکور مغازه کوچک لاکچری ایده هایی را در نظر بگیرید و به اجرای آن فکر کنید.
همچنین دقت کردن به این نکته ضروری است که جواهرات باید به گونهای در ویترین و یا ظرف مخصوص نگهداری شوند که در صورت نشان دادن آن به مشتری گم نشوند و یا توسط سارقین دزدیده نشوند. مهم است که در معماری داخلی طلا فروشی به وجود قسمت های مختلف در داخل مغازه توجه شود. مشتریان هنگام ورود به طلافروشی به جزئیات و ظرافت آن توجه میکنند. در نظر گرفتن نقطه عطفی در طلا فروشی، برای برجسته کردن محصولی بسیار با ارزش و زیبا، برای جلب نظر مشتریان تاثیر گذار است. سعی کنید روشنایی هر نقطه از مغازه طلا فروشی خود را به دقت رعایت کنید تا تمام طلا ها به خوبی بدرخشند! یک نکتهی ظریف درمورد پیشخوان مغازه این است که سعی کنید در کنار درب ورود نباشد. سعی کنید فضایی برای نشستن و استراحت مشتری فراهم کنید. برای بالا بردن پتانسیل فروش، برای سانت به سانت فضای خود برنامه ریزی کنید و چیدمان ویترین مغازه طلا فروشی را بهینه کنید. اما با این حال برای دکور طلافروشی های کوچک و ساده بیشتر استفاده می شود. اگر بیشتر محصولات شما از جواهرآلات کلاسیک تشکیل شده، بهتر است میزان روشنایی خود را در محیط افزایش بدهید و اینکار را با لوسترهایی فاخر و کریستالی با شاخه های متعدد عملی کنید، اگر هم بیشتر به محصولات مدرن می پردازید بهتر است از سیستم های روشنایی هالوژنی و محو شده در سقف استفاده کنید تا محیطی ظریف و ساده و در عین حال لوکس داشته باشید.
شما می توانید متناسب با فضای دکوراسیون مغازه طلافروشی خود از رنگ های متنوعی استفاده کنید. شما باید توجه داشته باشید که از هر رنگی به درستی استفاده کنید. اما در مورد نور بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که فضا و ابعاد فروشگاه شما بسیار اهمیت دارد. یکی از ترفند های جلب توجه در طراحی دکوراسیون داخلی طلا فروشی قرار دادن یک محصول شاخص در کانون ویترین و نورپردازی متمرکز بر روی آن است که جذابیت و درخشش آن را بسیار چشمگیر می کند. این شفاف و مات شدن آن ها با استفاده از الکتریسیته انجام می شود و از این رو با قطع شدن جریان برق، دیگر ریموت آن کار نمی کند. با بررسی وضعیت قبلی مغازه و خیابان محل پروژه که راستای طلا فروشی ها است، طراحان دریافتند که ویترین ها علاوه بر عدم کیفیت مناسب جهت فضای ایستادن و تماشای مشتری، با محل عبور و مرور عابرین در پیاده رو تلاقی دارد بنابراین مبنای شروع طراحی، با بازبینی دکور ویترین های سنتی و عقب نشینی آن از جداره پیاده رو در نظرگرفته شد. استفاده از شیشه باعث نمایش کیفیت بالای این دسته از جواهرات میشود.
طراحی داخلی این فروشگاه جواهرات ترکیبی از سبک کلاسیک فرانسوی و سبک متداول خاورمیانه ایی می باشد. گروه مهندسین طراحی داخلی رژه دیزاین متشکل از جوانان با تجربه و خلاق است. این مغازه ها فقط محصولات و کالاهای خود را کنار هم می چینند و در حقیقت همین هم کافی است. در این تصویر می توانید به خوبی ببینید که فرم دیوارها، کف، سقف، صفحه های روی زمین، پایه میزها، خود میزها، ویترین ها، لوسترها و حتی جعبه ها و صفحه هایی که زیر جواهرات قرار دارند، همه و همه منحنی است. نوع زیرساخت: برای در نظر گرفتن مکان تجاری فروش جواهرات توجه کردن به زیرساختهای داخلی بنا، اهمیت بسیار بالایی دارد. استفاده از گاوصندوق برای نگهداری کالاهای با ارزش در هنگام شب بسیار مهم است. اگر نورپردازی ویترین مناسب و استاندارد باشد و اجناس از زوایای مختلف در دید مشتریان قرار گیرند دیگر نیازی به خارج کردن اجناس برای تماشای آن نخواهد بود.
زمانی که یک خریدار وارد فروشگاه جواهر فروشی می شود اولین چیزی که انتظارش را دارد کلاس و لوکس بودن محیط است. طراحی طلافروشی لوکس،باعث افزایش راندمان کاری شما می شود و یکی از روش های رقابت با رقبایتان می باشد.یکی از اصلی ترین مرحله ی طراحی طلافروشی،طراحی ویترین آن است،زیرا مشتری اولین چیزی را که مشاهده می کند ویترین طلافروشی است. در ورودی باعث ارتباط بین فضای داخلی و فضای خارجی ایجاد می کند. نام شرکت با رنگ طلایی روی سردر ورودی حک شده است و نور در همه قسمت ها به چشم می خورد. بسیاری از لوگوهای جواهرسازی به روش تایپوگرافی طراحی میشوند که در آنها معمولا نام برند به صورت کاملا نوشته شده و یا حرف اول آن به عنوان نماد اصلی لوگو انتخاب میشود. اگر آینهها در کنار پنجره قرار بگیرند؛ منعکس کننده فضای بیرون و نور میشوند.
پیروی از کلیات رنگ بندی حرفه ای فروشگاه و همچنین نورپردازی جذاب و در عین حال استاندارد، دو موضوع بسیار مهمی هستند که دقت به آن طرحی بسیار منحصر به فرد و شگفت انگیزی را برای مالکان فروشگاه به همراه دارد. با این حال سعی کنید مغازه زیاد شلوغ نشده و باعث گیج شدن مشتری نشوید. سعی کنید لباسها را به شیوه ای در مغازه قرار بدهید که مشتری وقتی در مغازه راه میرود، لباسها و دکور را میبیند در خود احساس نیاز به لباس را حس کند. طراحی ویترین طلا فروشی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. این سیستم امنیتی با کنترل بیست و چهار ساعته و شیوه ی تاثیرگذار و همچنین مقرون به صرفه برای امنیت اماکن متعدد بسیار بااهمیت است. باکس های مذکور در قسمت زیرین خود صفحه های طلایی رنگ دارند و از چهار سوی خود با میله های طلایی به سقف وصل شده اند. باکس های سفید رنگ، محل قرار گرفتن جواهرات هستند.
نکته حائز اهمیت این است که طراحان داخلی بایستی بیمه مسئولیت حرفه ای را نیز در اختیار داشته باشند تا در مواقعی که فعالیتی در پروسه انجام طرح نامقبول است، خسارتهای برآمده از آن را از بیمه دریافت نمایند. بعد از برآورد هزینهها، شخصی که میخواهد فروشگاه طلافروشی باز کند، باید مجوز کسبوکار در حرفه مورد نظر را دریافت نماید. اگر طراحان داخلی در این حرفه اموری درخشان و حرفه ای را کسب کرده باشند، مشهور و معروف میشوند و در صنف حرفه و پیشه خود به خوبی آنها را میشناسند. بنابراین بهتر است این کار را به یک تیم متخصص و حرفه ای در این زمینه واگذار نمایید. همچنین با یک تیم معماری و طراحی حرفهای در این مورد مشورت و کمک گرفته تا بهترین نوع طراحی برای این محیط را داشته باشید. این مقاله توسط تیم تحریریه اکووات تهیه شده است. نکته ای که تصویر بعدی را به تصویر قبلی مرتبط می کند، استفاده از رنگ بنفش است.