رپورتاژ آگهی چیست و چه کاربردی دارد؟ 100 برابر رشد بیشتر!-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

رپورتاژ آگهی چیست و چه کاربردی دارد؟ 100 برابر رشد بیشتر!-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

در مطالب پیشین مجله فرادرس با رپورتاژ آگهی آشنا شدیم و نحوه بررسی عملکرد رپورتاژ آگهی و تاثیرات آن بر روی سئو را مرور کردیم. در این آموزش قصد داریم نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی اثر گذار را بررسی کنیم. از آن‌جایی که رپورتاژ آگهی ترکیبی از یک متن تبلیغاتی و یک مقاله است در نتیجه شخص نویسنده نیز باید با مهارت‌های کپی‌رایتینگ و تولید محتوا آشنا باشد تا رپورتاژ آگهی مناسبی را تهیه کند. برای آن‌که با رپورتاژ آگهی آشنا شویم بهترین کار این است که واژه انگلیسی آن یعنی «Advertorial» را بررسی کنیم. با توجه به این بررسی به راحتی می‌توان دریافت که رپرتاژ آگهی یا همان رپورتاژ خبری به نوعی تبلیغ در یک نشریه، مجله یا وب‌سایت می‌گویند و این تبلیغ با نوع محتوای آن تحریریه هماهنگی دارد. برترین ویژگی این نوع بازاریابی در این است که خواننده متن در نگاه اول نمی‌تواند به سرعت تشخیص دهد که با نوعی تبلیغ روبرو است و محتوای مورد نظر را همانند سایر مطالب نشریه، بررسی می‌کند.

  • این درخواست می‌تواند کلیک روی لینک، بازنشر مطلب و گذاشتن نظر باشد.
  • خبر خوبی نیست، اما واقعیت این است که احتمالاً تعداد زیادی از مخاطبان صرفاً پاراگراف اول رپورتاژ شما را خواهند خواند.
  • در قسمت بالا برای شما رپورتاژ آگهی چیست و مزایای استفاده از آن را توضیح دادیم در این قیمت می‌خواهیم نمونه‌هایی را برای بهتر فهمیدن رپورتاژ آگهی چیست بیاوریم پس با ما همراه باشید.
  • متنی که برای محتوای ریپورتاژ آگهی اختصاص می‌دهید، بین ۶۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه باشد.
  • مثلا تا همین چند سال قبل خیلی از تبلیغات کلیکی و تبلیغاتی که به صورت غیرارادی برای مخاطب باز می‌شدند، استفاده می‌شد.

پیش نیاز مطالعه این درس درس رپورتاژ آگهی زیرمجموعه‌ی مباحث دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا در متمم است. اما به شکل کاملاً‌ مستقل تدوین شده و بدون مطالعه‌ی سایر درس‌ها هم می‌توانید آن را بخوانید. تریبون همیشه و مستمر ثبت رپورتاژ آگهی‌ شما و لینک سازی ‌های داخل آن را به صورت خودکار رصد و پایش می‌کند تا حذف یا نوفالو نشوند.

چقدر لازم است تا برای ریپورتاژ هزینه کنیم؟

یکی از مهمترین مواردی که هنگام راه اندازی کمپین رپورتاژ آگهی باید بدان توجه داشته باشید، طبیعی بودن روند نگارش و قرارگیری لینکهای داخل متن است. با توجه به این که رپورتاژ نوعی تبلیغات پولی است، اگر گوگل متوجه کوچکترین مورد غیر طبیعی در رپورتاژ شود، قطعا شما را با پنالتی گوگل، جریمه خواهد کرد. بنابراین زمانی که رتبه سیمیلاروب سایت بهتر باشد، نشان دهنده این نکته است که بازدیدهای این سایت بیشتر است. به همین تناسب تعداد افراد بیشتری به رپورتاژ آگهی شما جذب خواهند شد. در این مرحله اگر در هنگام تولید رپورتاژ به مسائلی که گفته شد به درستی عمل کرده باشید، شاهد این موضوع خواهید بود که افراد بسیاری از طریق این سایت‌ها به سمت سایت شما روانه خرید رپورتاژ – از طریق وب سایت بعدی کلیک کنیداز طریق صفحه وب بعدی کلیک کنید – خواهند شد.

بنابراین زمان نوشتن محتوای رپورتاژ آگهی‌تان، ۱۰ نکته زیر را فراموش نکنید. در این متن ما برای شما به صورت کامل و ساده رپورتاژ آگهی چیست و مزایای استفاده از آن و نوشتن رپورتاژ آگهی و قیمت رپورتاژ آگهی را برایتان شرح می‌دهیم پس تا آخر متن با ما همراه باشید. اگر شما جزو این دسته هستید، بازی Follow و NoFollow و Sponsored را رها کنید و انتشار رپورتاژ آگهی در سایت‌های معتبر را به عنوان یک گزینه در نظر بگیرید. شما ترافیک می‌خواهید و هر نوع بک لینک معتبر، مستقل از این‌که با چه کدی اعلام شده باشد، می‌تواند این ترافیک را برایتان تأمین کند.

رپورتاژ آگهی چیست و چه کاربردی دارد؟ (100 برابر رشد بیشتر!)

رپورتاژها را در یک تقسیم‌بندی کلی می‌توان به دو دسته‌ی تجاری و سیاسی تقسیم کرد. در رپورتاژ تجاری، هدف پیدا کردن مصرف‌کننده و مشتری جدید است و در رپورتاژ سیاسی، هدف این است که دیدگاه‌های سیاسی مخاطب نسبت به یک موضوع، فرد یا حزب تغییر کرده یا اصلاح شود. روش‌های زیادی برای تبلیغات وجود دارد؛ ولی کدام‌یک برای تبلیغ اپلیکیشن مناسب است؟ این مقاله را تا انتها بخوانید تا… حتما از کلمات و عبارات مترادف و هم خانواده استفاده کنید تا به بهبود سئوی مقاله کمک کنید. مثلا تبلیغات پنهان و غیرمستقیم – استفاده از یک محصول خاص در صحنه‌هایی از یک فیلم یا سریال – تاثیر بیشتری نسبت به معرفی آن به طور مستقیم است. تعمیر و نگه‌داری یخچال یکی از نکاتی است که اغلب مردم درگیرآن هستند.

صوتی تصویری

یک رپورتاژ آگهی حرفه‌ای، یک آگهی فروش را بدون حس تهوع‌آور به مخاطبان عرضه می‌کند و مشتریان بالقوه را به مشتریان وفادار بدل می‌کند. با انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر و پرخواننده، شما فرصت این را دارید که خودتان را به طور کامل به کاربران ایرانی معرفی نمایید. تا بدینجا تلاش کردیم به نکات مهمی در روند تولید محتوا رپورتاژ اشاره کنیم. اما باید بدانید برخی از اشتباهات وجود دارند که باعث می‌شوند روند تولید محتوا به خوبی پیش نرود و رپورتاژ به موفقیت موردنظر نرسد. در ادامه به معرفی اشتباهات رایج در تولید محتوای رپورتاژ می‌پردازیم.